Kızlar geç oldu 😂 19.10 gece başlayan kasılmam ve sancılarımla sabahı hastanede açtık 😂 ve 36. Haftada küçük ceviz gelmeye niyetlenmiş acil sezeryana alındım 😍 tabi burada her zamanki gibi hüküm yediğim için post açamamıştım 😂 bugün kalktı yasağımız. Sorularınız varsa alabilirim ama belirteyim ilk doğumumdan kat kat daha iyi geçti ilk yürümeden sonra kendim yürümeye başladım dik durabildim çabucak sanırım kızım yüzünden nazlanmaya fırsatım kalmadı 😂