muallimehanimmom5 Evet yanında emziriyorum pedagoğa götürdüm en başta kabullenmedi ağladı kendine vurmaya başladı emziremiyordum göğsümü itiyor bebeğe vurmaya çalışıyordu şuan yavaş yavaş alışıyor. Pedagog ına da görev vermemizi sorumluluk eklememizi istedi misal bezini getirebilirmisin, gel kardeşin karnını doyuralım, aaa bak kardeş senle uyumak istiyor hadi gel uyutalım gibi gibi şeyler yapıyoruz şuanlık aştık sorunumuzu bebek ağlayınca elimi tutup beşiğe götürüyor. Ama babası hala sevemiyor babasını aşırı kıskanıyor