Hamideersin adennlilith1 benimki abisine benzerse Ocak ortasında doğar büyük oğlum 38+1 de doğmuştu inşallah minik prens de abisi gibi doğar 40 hafta çok uzun geliyor bana ya şimdiden zorlanmaya başladım uyurken vs
adennlilith1 Hamideersin bende de yeni yeni başladı tekmelere uyanıyorum ama yeni başlıyoruz gibi sanki daha güçlü tekme atacakmış ilerde
Gkceko adennlilith1 bana da hiç geçmiyor kızımı görmek kucağıma almak için sabırsızlanıyorum 😍😍 meleğim küçük dünyamızı aydınlatacak 👩👧
Hamideersin adennlilith1 evet 30 dan sonrası daha zorlaşıyor hareketlerini dışardan görebiliyorsunuz yani
elffi 25+2 programa ve doktora göre 10 Şubat’ta bekleniyor 😊 artık gece bile tekmelerini hissediyorum bazen inanılmaz çok atıyor, 20-30 buluyor hatta geçiyor olabilir. Normal mi acaba ?
adennlilith1 elffi benim de 26+0 oldu aynı şekildeyim dün doğru düzgün uyuyamadım 30 a doğru daha çok hissedilir hale geliyormuş normal sanırım
adennlilith1 Eren_umay2 ah keşke bende sabırsızlanıyorum ama en güzel dönem hamilelik dönemi diyorlar 😅
cns__ adennlilith1 22+6yız oğlumla, şafak sayıyorum resmen😂 bir an önce sağlıkla kucağıma alayım inşallah 🙏
BetulYilmaz adennlilith1 26+0 dayım birazda kilolu olunca canım acımıyor ama o tekme attıkça elimi koyup konuşuyorum daha da tekmeliyor o kadar hoşuma gidiyorki anlatamam. Minik kızım babası gibi kurtlu olcak 🤩🤩
adennlilith1 BetulYilmaz aynı haftadayız ben zayıfım gıdıklanıyorum tekme yedikçe acımıyor ama irkiliyorum bazen de 😅
Eren_umay2 adennlilith1 aslında bi yönden çok güzel hamilelik bi yönden de artık doğsa diyorsun çünkü merak içindesin heyecanda var giyecegi giysileri falan düşünüyorsun böyle değişik duygu aslında 🥰😍