adennlilith1 BetulYilmaz aynı haftadayız ben zayıfım gıdıklanıyorum tekme yedikçe acımıyor ama irkiliyorum bazen de 😅
Eren_umay2 adennlilith1 aslında bi yönden çok güzel hamilelik bi yönden de artık doğsa diyorsun çünkü merak içindesin heyecanda var giyecegi giysileri falan düşünüyorsun böyle değişik duygu aslında 🥰😍
Gkceko adennlilith1 bana da hiç geçmiyor kızımı görmek kucağıma almak için sabırsızlanıyorum 😍😍 meleğim küçük dünyamızı aydınlatacak 👩👧
adennlilith1 2prenses1prensannesii mide yanması olunca soda içiyorum tabi sürekli değil günlük bir tane o da iyi geliyor
Sumyaa Kız anneleri isim buldunuz mu? İçime sinen bir isim bulamadım hem manası olsun istiyorum hemde güzel 😭
tsmmst adennlilith1 25+6’yız bugün, şubatın ilk haftası gibi bekliyoruz doğumu kısmetse 🥰🤲🏼 Sabırsızlık bastırdı iyice 🧿
tsmmst adennlilith1 ay hiçbir fikrim yok daha çok hazırlıksızım hastane çantasına koyacak doğru düzgün eşyalarımızı henüz almadımm 🙈😁
adennlilith1 elffi daha hazırlayamadım hala alışveriş yapıyorum eksikleri tamamlıyorum 30. Haftada başlayacağım sanırsam siz başladınız mı
elffi adennlilith1 benimde henüz hazır değil. Bu haftasonu hazırlayacağım en azından yıkayıp, ütüleyip, hurclayacagim çantasını henüz alamadım, kendime de küçük valize yapacağım.