BadoDe babygst Anladım 😕 üzüldüm hem anne olmak için evlendiğiniz ve bunları yaşadığınız için ben eşimle 7 sene denedik sonunda oldu ama olmasaydı da ayrılmazdık. İnşallah gönlünüzce olur herşey.
srny O umursamazsa sen ondan daha çok umursamaz ol. Biliyorum çok zor ama biraz dişini sık çünkü sen bu kadar baskı yapmasan belki de o kendiliğinden yola gelecek. Eminim onda da evlat hasreti vardır biraz üstüne gitmeyip fırsat tanırsan kendiliğinden düzelme ihtimali olduğunu düşünüyorum. O diyecek belki de tedavi olalım diye. Ama lütfen kendini bu kadar yıpratma vardır elbet bi hayır.
BadoDe babygst Yaşadım hemde 7 sene 3 tüp bebek denemesi ve 4 aşılama. Bazı şeyleri anlamadan cevap vermeniz ne kadar acı sadece siz bazı şeyleri yaşıyorsunuz sanmak ki kötü niyetli sormadım.
babygst BadoDe hassas bi günümdeyim bunu da yazdım en başta siz de dikkat ederek konuşsanız gözyaşları içindeyim dicek kelime bulamıyorum musmutlu olun şimdi
Dark babygst eşiniz emin değil demek ki. Bu durumda dünyaya gelecek çocuğu düşünüp karar verin. Başka biri ile evlenmek vs bunları demeniz bile aslında problem, çünkü hiç ihtimal olmayabilirdi. Sizi de anlıyorum ama bence öncelik iki tarafında herşeyi göze alıp ona göre davranması. Kim ne der vs diye dusunuyormus. Biraz akışına bırakıp üstüne gitmeyin kendisi gelip teklif etsin
babygst Dark bugün kendi kendime dedim ki niye kendini bu kadar parçalıyorsun adam ne güzel hayatından memnun üstelik sorunlu o iken utanmadan nargile içiyor Gelip yalvaracak artık neden istemiyorsun diye kendime söz verdim tüp bebek için bile yalvaracak
BadoDe babygst Hanımefendi sizi yargılamadım, azarlamadım, eleştirmedim sadece bir soru sordum anne olmak için mi evlendiniz diye verdiğiniz cevabınıza karşı bu durumu yaşamak zorunda kaldığınıza üzüldüğümü belirttim. Nedir sizi benim söylediğimde üzen anlamadım. Neden mutlu olayım ağladığınız için.
Dark babygst en iyisini yaparsınız. Tek taraflı yıpranmaya gerek yok. Bu gün böyle keyifle çocuk yapar yarın gene rahat davranır. Bu sefer çocukta arada kalır. Kendi düşünüp tasinsin gelsin, o hevesi görün
babygst Her ay bir görev gibi ilişki yumurtlama yok şu macun bu iğne bu hap yok bu ya bunu yaşamayıp burda ahkam kesmek çok kolay ama gerçekten yıprandım
Zumraninannesi06 babygst Her nasip vaktine esirdir. Nasibinde varsa eğer ilk günden de kalabilirdin. Nasibinde yoksa 10.20 sene de bekleyebilirsin. Netice de bilemezsin bu insanın sperm sorunu olduğunu evlenince çocuk istediğin zaman öğrendin. Buna imtihan demen gerekir. Gecikiyorsa güzelleşiyor demen gerekir. Keşke evlenmeseydim vs deme. Yada bebeğin olmuyor diye sitemkar konuşma Allah korusun Allah’ın gücüne gider daha çok imtihan olursun. Ve sürekli çocuk çocuk düşüncesi ile birliktelik yaşamayın. Beraber oturup tatlı bir dil ile konuşup çözüm yolları arayın. Eşin açısından bak bide. Sperm sorunu yaşayan o belki onuru gururu kırılıyor çocuğum olmuyor diye. Fedakarlık yapması gerekir evet ona birşey diyemem lakin bu şekilde olumsuz düşünceleri hayatınızdan çıkarın eşinize destek olun ve çözüm arayın derim. Rabbim tez vakitte kucağınızı doldursun inşaAllah seni çok iyi anlayabiliyorum bende 8 ay olmadı 8 ay kısa bir süre baktığın zaman ama bende hep ağlıyordum çok iyi anlayabiliyorum. Bazı insanların hiçbir sağlık sorunu olmasa bile çocuk sahibi olamıyor Rabbim öyle güzel bir vakite ayarlamıştır ki ağladığın günlere bile şükür edeceksin belki de♥️ üzülme kuzum ♥️
babygst Zumraninannesi06 Allah razı olsun kendisi gayet mutlu keyfinde Ağlayan helak olan benim ama bugünden itibaren artık ben istemiyorum vitamin almıştık 2 bin liraya benimkileri attım mesela istemiyorum artık kendine de hatırlatmıcam vitamin saati şu bu bitti artık sabrım Çocuk meselesi benim için bitmiştir Allah isteyene versin
gokce66 Ahh bu nargile sevdaları 🙄🙄 doktor en son eşimle ciddi ciddi konuşmuştu istemiyosan dediklerimi yapmayacaksan gelmeyin boşa para harcamayın demişti o gün kesti içmeyi 😊 suan 7 aylık hamileyim bence doktorunuzla basbasa bi konuşun 😊
babygst Zumraninannesi06 duygularım o kadar değişik ki sanırım artık psikolojim bozuldu gece de kalkıp sitemkar konuşmalarım için namaz kılığ af diliyorum şeytana uymak istemiyorum diyorum 😢
gokce66 babygst Allah size de nasip etsin ins ama oluyo yani bi şekilde olmak istediği zaman oluyor gerçekten o bu şu bahane 😊 sadece nargileye bahane bulmamak lazm… demekki biraz daha beklemeniz lazım ve benden tavsiye ilişkiye girerken sadece çocuk olsun die girmeyin
Zumraninannesi06 babygst Allah’a dua ederken secdeye kapan ağlayarak et samimiyet içinde ama sakın sitemkâr konuşma kuzum. herşeyin bir vakti var unutma ki. Düşünsene Rabbim sana misal 4 ay sonra çocuk nasip edecek ama sen istemiyorum çocuk benim için bitti vs gibi laflar. Gücüne gider daha çok imtihan eder 😔 öyle konuşma güzel kardeşim benim. Duanı et bekle sabır et sabırla bekle gönülden iste. Allah’la bağ kur. Dualarım seninle 🤲🏻♥️
babygst gokce66 hayatı boyunca kendine bakmamış ki tayt gibi dar pantolonlar nargileler tavuk yeme hastalığı çok sağlıksız bi hayat yani Hala eve gelen misafirlere nargile teklif ediyor birlikte içiyorlar b.K içsin dicem ayıp 🥹
babygst Zumraninannesi06 ayy Allah razı olsun ablam gibi hissettim seni çok teşekkür ederim 🥹 inşallah daha iyi olucam