babygst canım kendini strese sokma ve eşinide strese sokma bende 16 aydır evliyim bizimde sperm sorunumuz var ama asla baskı yapmadım eşim sigara kullanıyor 1 gün olsun demedim bırak diye baskılama eşini evet fedakarlık yapmaları gerekiyor ama baskınında sürekliliği insanı sıkar. Mesela şöyle düşün senin problemin olsaydı da eşin sana sürekli baskı yapsaydı çocuk çocuk diye sen psikolojik olarak emin ol çok etkilendirdin. Bu süreç 2 tarafıda yoruyor ama yapacak birşey yok herşeyde vardır bir hayır Rabbim isteyen herkese versin🫶🏼 Tüp bebek içinde acele etme. Bende tüp bebek dedim ama eşim önce ameliyat olmak istedi varikosel var. Bir ameliyat olayım normal yolla deneyelim dedi tüp bebek için acele etmeyelim Allah verirse normalde olur zaten diyor. Yani herşey Allahtandır. Ben her ay ağladım adet olduğumda hep bir umut bekledim benden sonra evlenen arkadaşlarımın şimdi hepsi hamile bu kıskançlık asla değil Rabbim sağlıkla kucaklarına aldırsın ama bizimde olsa keşke diye içten içe hep üzüldük eşimde bende. Ama bir yandan diyorum ki böylesi hayırlıdır hakkımızda çok borcumuz vardı belki Allah bitmesini bekledi yada daha hazır değiliz anne baba olmaya. Çok aceleciyiz. Allah sabretmemizi istiyor. Herşeye kolayca erişebilseydik bu dünyanın bir tadı kalmazdı. Pozitif düşün Rabbim sabır versin sanada, banada tüm çocuk isteyenlerede.🫶🏼🙏🏼