babygst Zumraninannesi06 ayy Allah razı olsun ablam gibi hissettim seni çok teşekkür ederim 🥹 inşallah daha iyi olucam
Zumraninannesi06 babygst Umudunu yitirme, umut etmeyi yitirdiğin an biter herşey♥️ canım benim ne teşekkürü Rabbim gönlüne ferahlık versin inşaAllah. Çok bunaldığında salavat aç kapat gözlerini dinle ruhu ferahlıyor insanın ♥️ herşey gönlünce olsun güzelim
Elizo babygst kiyamam canim , benim .Sen inancini kaybetme keskelerin olmasin , Rabat Öl bi bakmissin oluvermis rabbim nasip ettikten sonra , inslalah olur sen üzülme ağlama sakın dirayetli ol bak pislolojıkte olmaz rahat ol sen
babygst Elizo zaten kaygı bozukluğum var bi de üstüne çocuksuz bi hayat korkusu eklendi inşallah daha rahat olmaya çalışıcam🥺🥺🥹
Ledeyna21 babygst öncelikle Rabbim sizinde sizin gibi dileyen isteyen herkesinde gönlüne göre hayırlı sağlıklı evlat versin bunu canı gönülden diliyor ve istiyoru. bu kadar stres yapmayın üzmeyin kendinizi yıpratmayın sağlıklı düşünün iyinaraştırın yolumuzun yönteminizin ne olabileceğini ve sonrasında eşinizi karşınıza alarak açıklayıcı bi şekilde ve kendi isteklerinizide dile getirerek anlatın bunun sizin için önemini ve sizi ne kadar etkilediğinide anlatın inşallah sizi anlayacak ve birlikte başlayıp sağlıklı bi sonuca varırsınız 🌺
prematureannesi_ babygst ben olsam çocuk işini rafa kaldırıp bir işe girer çalışırdım kafamı dağıtmak için eşiniz istemiyorken hiç çabalamayın düzelir umuduyla umut bağlamayın herkes der baba olduktan sonra düzelir çok düzelmeyen insanda var içinde olacak sorumsuz olduktan sonra bir tek sen çabaladıktan sonra eziyet edersin çok örnekleri var heryerde bunun.
Sunactn35 babygst babygst a bi sorun varmı belli bi sorun yoksa siz denediniz 14 ay olmadı mı venim ablam 9 yıldır evli ilk 3 yıl kendi istemedi sonrada olmadı tam aşılama yapcakalrdı enişyemin kolu kırıldı derken ertelendi kısmet sonrasında kendiliğinden oldu aşılamaya gerk bile kalmadı aslında birazda olsun olsun diye ilişki oluncada olmuyo kendi haline biraz bırakman lazım tavsiyem budur benim kimyasal gebelik olsu ilki sonrasında hep denedik 6 ay oldu olmadı sonrasında ben bıraktım artık derslerime odaklandım sınavalrıma girdim güzl puanlar aldım rahatladım dedim hamile kalmısım kafan raht olmalı aslnda