babygst Öncelikle size sabır, metanet dilerim. Rabbim gönlünüzdekini hayırla kolaylıkla nasip etsin. 🤲🏻Benim de 25 ay oldu. Aylardır doktora gidiyorum. Bir sorun görünmemesine rağmen bir umut diyip farklı farklı şeyler deniyorum. Şükür ki bende de eşimde de sorun yok. Ama nasip değil demekki. Evet bir yanım eksik hep ama Allaha şükür etmeyi ihmal etmiyorum. Siz de öyle yapın şükredin her halinize, isyan etmeyin. Başkasıyla evlenseydim diyorsunuz. Nerden bilebilirsiniz belki çocuğunuz olurdu fakat daha büyük problemleriniz olurdu. Herkesin imtihanı farklı. Bazısı varlıkla sınanıyor bazısı yoklukla. Tedavi sürecinde insan olmadık şeylere takıyor. Evet belki etkiliyor nargile ama tamamen ona bağlayıp üzülmeyin. Nice sigara tiryakilerinin çocuğu oluyor. Eşinizle güzel bir şekilde yeniden konuşmayı deneyin. İkna edemezseniz, zorlayıp sıkmayın canınızı. Allah’a sığının. İnşallah en hayırlı zamanda nasip olur 🤲🏻Dualarımda olacaksınız 🌹