14 aydır bebek sahibi olamadık sorun sperm yani eşimde ve nargilesine bırakmadı bir türlü
ben o ilaçları iğneleri onun yüzünden yedim yine bebek olmadı
tüp bebek istiyorum belirsiz konuşuyor bilmiyorum diyor
belki bu insanla evlenmeseydim başka biriyle evlenseydim ilk gece den hamile kalır bu hasretle yaşamazdım 😢😢😢😢
bugün rüyamda erkek bebek emziriyirdum baktım rüya bütün gün ağladım beni anlamıyor🥺🥺🥺 daha neyki diyor bziömle evlenenlerin çocuğu 1.5 yaşına girecek canım öyle sıkkın ki artık tahammülüm kalmadı napıcamı bilmiyorum çıkmazdayım sanki gözümden yaş eksik olmaz oldu
Keşke anne olmak bu kadar imkansız olmasaydı