Eşimin mesleği dolayısıyla bana da bulaştı lanet bir şey gerçekten hele ki hamileyseniz çok daha zor oluyor tedavisi. İlaç kullanımı sıkıntı oluyor bana temiz içerikli bir losyon vermişlerdi. Maalesef ki 1 ay sürdü benimki özellikle geceleri el ve ayaklarımdaki kaşıntı beni deli ediyordu. Bu arada twitterda gördüm bir doktor yazmıştı uyuz vakalarında aşırı artış varmış. Gittiğim doktorda salgın olduğunu söyledi. Allah kimseye yaşatmasın.