Yesilnur Krem tedavisindeyken ekstra çıkan hiç olmadı beneğimin ayaklarının altındaki ne yaptıysam geçmemişti işte çorapları ters düz ütülememe rağmen bitmiyordu elbiseleri zaten normalde de 60 derece yıkıyordum aynı öyle devam etmiştim işte sadece çoraplarının hepsini attım onun üstüne ayaklarının altındaki de geçmişti.Doktor poşete koy 1 hafta ağzı bağlı kalsın demişti ama ben amaaan kerameti bi çorap diyip atmıştım.Normal yaşantıma da devam ettim