Sldkzy01 Tiiffany losyon kullanmaya başladım dün geceden beri yarin da artik sirkeli su deniyim rabbim düşmanıma vermesin cok kotu bise ya
Sldkzy01 sinoli Şuan isilik gibi her yerim deli gibi kaşınıyor pazartesi cildiye gdecem insalah gecer yaa
sinoli Sldkzy01 Kaşırsanız çok daha kötü olur ben 2-3 ay geciktirdim iltihaplanma olmuştu ve hala izleri kaldı vücudumda maalesef ki, mümkün oldukça kaşımayın kaşıdığın elinizle de başka bir bölgenize dokunmayın.
busract68 Vldnshn1 benim eşimde olmuştu gerçekten çok zor psikolojisi bozuldu kaşıntıdan kwellada falan çok kullandı ama en son trendyoldan kükürtlü bi karışım almıştık biz şu an yayından kaldırmışlar aynısını bulamadım sonuçta doğal kullanmanızda bi sakınca yok diye düşünüyorum
Ebruznnn Arkadaşlar günlük temizlik yapmadıkça yatak yorgan çarşaf temas ettiğiniz ne varsa yüksek ısıda kaynatmadıkça geçmiyor ben bekarken yakalandım abim getirmişti eve bu illeti hepimize gelmişti ailecek bir sene çektik Wilkinson ve düzenli temizlik halıları bile kaldırın ayaktan elden heryerden bulaşıyor düzenli temizlikle geçiyor koltuklar kapı kolları heryeri dezenfekte edin ancak böyle geçiyor
sinoli Vldnshn1 Maalesef ki her doktor geçiremiyor uyuzu, Ben çok şey kullandım. Asit, losyon, hap ve eczaneden karışık krem yaptırmamı istemişti. Asitle yakıyordum üstüne kremi sürüyordum çok kötüydü benim durumum. İnşallah sizin ki ilerlemez.
Rubycikolatam Bende aylarda çektim tam bitti dediğim anda tekrar basliyordu artik psikolojim bozuldu kiyafetleri posetledim 3 gün o igrenc ilaci ailecek surup evde pis pis dolastik ama ne yaptiysak gecmedi.en son eczacimiz Allah razı olsunki BENZİL BENZOAT ve SIVI VAZELİN karisimi hazirladi (yağ gibi ve asla ağır kokusu yok gazyağı gibi kokuyor) mucize gibiydi bikaç gunde tamamen yokoldu ve biz kurtulduk.herkese tavsiye ediyorum lutfen deneyin bana dua edersiniz inş.ve ben sağlık ocagimda dr a yazdirdim devlet ödedi
Rubycikolatam Vldnshn1 eczacı bir kağıt yazdı onu doktoruma verdim sisteme ne girdi bilmiyorum ama ben çok az bir meblağ ödemiştim
Meko Vldnshn1 merhaba ablamında başından geçti eczaneye gidin 650 gr vazelin 65 gr kükürt 30 gr hint yağı 10 gr salisilik asit 100 gr dermovate pomad bunları hazırlasın bu karışımı sürün 1 haftaya geçiyor başka hiç bişey geçirmiyor çok şey denedi
Vldnshn1 irmgzr13 Şimdi tam anlayamadığım şey batmandan yapıp Bursa’ya mı gönderdiniz yoksa tam tersi mi?
1hilalali Vldnshn1 ya genelde yapıyorlar ütülemessen olmaz benim görümce 1 sene oldu atlatalı hala ütülüyor kükürtlü özel karışım
Rubycikolatam Vldnshn1 ailecek uyuz olduk 😂dedim ki zaten tanidik biliyordu kwelleda Wilkinson(allah bildigi gibi yapsin bu ilaci uretenin kokusu sindigu yerden cikmiyor) ve başka bikaç ilaç kullandik.hep tekrarladı ama dedigim bu benzil benzoat ve sivi vazelin kesin çözüm oldu inş sizinde geçer bu hastalığınız
Vldnshn1 Rubycikolatam Ayy ağlanacak halimize gülüyorum psikolojim bozuldu koz wilkson harbiden iğrenç kokusu da rengi de..Kokusu bildiğin çam ağacı gibi kokuyor rengi desen benim bebenin kalasıyla aynı renk neredeyse 😂
Ebru_cekin06 123xyz ayy bizde kurban bayramindan beri yaa nasil lanet bisiyse gitmiyor 2 yasinda oglum geceleri uyumadi 5lere kadar simdi uyuyo ama ellinde ve ayanda yine bitti derken tekrar basliyor biz kükrut kremi beyaz sirke kükrutlu sabun ve beyaz sirkeynen yikandik bi bakrik gecti diyoz geri basliyor hatta 2 hafta evde herseyi yikadim beyaz sirkeynen sildik ettik evden uzaklastik annemelre gittimm ve doğumuma 1ay falan anca kaldi 34 haftalim kurtulmamiz lazım ttamamen bebege gecerse kafayi yerim ben😑😑😑
123xyz Ebru_cekin06 cok gecmiş olsun canım bu illeti biliyorum cok kötü geceleri kaşıntıdan aglayarak uyanıyordum benim kadın dogum doktoum gebelikten olabileceğini düşündü o yüzden uc hafta boşu boşuna kaşındım daha sonra 3 tane cildiyeye gittim kesin tanıyı almak için tedaviye başlar başlamaz etkisini gördüm ilk etapta kaşınmayan yerlerin bile kaşınıyor cunku losyon tüm cildi yeniliyor anladıgım ıkıncı hafta kurtulmuş bi şekilde hayatıma devam ettim.xabion losyonun adı bana bebek ve cocuklarda kullanımı uygun olan pediatrik olanını verdi eşimede yetişkin olanı içeriği ikisininde aynıydı kükürt oranları farklıydı hamime olduğumuz için kükürt bebege zarar verebilirmiş o yüzden onu kullandırtmıştı.
Mervoliyld Ebru_cekin06 merhaba nasıl oldugunuz atlatabildiniz mi bebeginiz nasil bende hamileyim uyuzdan şüpheleniyorum cok endiseliyim
siyahinciii Vldnshn1 Bursa da ciddiye için Yusuf bey var Çekirge Dorukta benim uyuz hastalığımı o geçirmişti gidebilirsiniz isterseniz