Bende psikolojik diye korkuyorum aklım sürekli karnımda olduğu için en ufak hareket dikkatimi çekiyor oysa belki gaz belki bağırsak 😃 az ayakta kalayım karnım bir garip oluyor gibi geliyor batıyor gibi şişkinlik var gibi 😃 allahım ne olur bu sefer gerçekten belirir olsun da hamile olayım amin 🙈 bu arada benim de sol kasığımda ağrı var zaman xaman girip çıkıyor