Bltdilek Daha 10 gün varmış canım yumurtlama belirtisi bile olabilir. Kaybettiğim bebeğimi 5 haftalıkken öğrenmiştim o derece anlaşılmayan bişey . Adetin gelmişte sanki rahmine tıpa koymuşlar kan gelmiyor gbi bi ağrım vardı 😂 bende adet sökülsün die bişeyler düşünüyordum test yapıp yapıyım ddm kii ohoo hamileymişim . 11 aydır bebek istiyoruz tutmuyor göğüs hassasiyetide yaşadım bu süreçte kasık ağrısı akıntı mide bulantısı baş dönmesi ama hiç biri gebelikle alakalı değildi . Gününü bekle psikolojini bozma rabbim vereceği günü biliyor 🌸