duu Meryem410 benimde 4ü adet günüm sol kasık ağrısı bende de var birde bugün bel ağrım oldu..Akıntıda var heveslenmek istemiyorum ama sabırsızlanıyorum da güzel haberler alırız hayırlısıyla 🌸
papatya-0 Benimde tatlı tatlı kasık agrilarim var özellikle solda ve çok akıntım var iç çamaşırım sürekli ıslanıyor peceteye silince kremsi beyaz krem rengi böyle bakalım ne olucak bugünde sol taraf tatlı tatlı kaşınıyor gibi rahatsız ediyor hayırlısı 🥲😅
Zeynep_Asellll Bltdilek Ben adet olmadan önce yaşadım o ağrıyı. İlişkide daha da ağrıyordu. Sonra adet gördüm. Adetim bittikten 2 gün sonra dayanılmayacak hale geldi ağrı. Acile gittim. Kist veya enfeksiyon vardır belki diye düşünüyordum. Bebek hiç aklıma gelmedi. Hamile olduğumu öğrendim. Üzerine görmüşüm🥰