Değerlerim normal olmasına rağmen , Lactofolin multivitamin kullandırtıyor doktorum , çalıştığım içinde en azından zinde hissediyorum . İçinde demir , d vitamini , omega , probiyotik var bu nedenle başka birşey kullanmıyordum . Şuan kramplarım başlayınca Ostrecare calcium+magnezyum önerdi şimdi ona başladım 20+5 deyiz