en_guzel_emanetlerim Zln2152 evet ama kür şeklinde yapılırsa yada 1 bardağı gecerse iyi değil diyorlar ben ara ara bir bardak içiyorum inşallah zararı olmaz çünkü cidden çok rahatsızım ilaçsız nasıl geçer bilmiyorum
Trapezunta en_guzel_emanetlerim bacım hamile gibi görünüyosun. Nefes alamıyorsan okyanus suyu al burnun için. Bana doktorum önerdi. Eğer alamıyosan da tuzlu su çek burnuna. Ben de grip olup nefes alamıyorum diye ağlamıştım. Doktorum bana okyanus suyu önerdi. Günde 3 kere de sıkabilşyosun çok rahatlatıyo
en_guzel_emanetlerim Trapezunta geniz akıntısı da çok zorluyor beni keşke burnum açılınca bitse canim ya çok zor
Bettuss_123 en_guzel_emanetlerim ne demek 🥰 en kısa zamanda güzel haberlerinide alırız inşallah 😍😍😍Çok geçmiş olsun canım 🌸🌼
en_guzel_emanetlerim Bettuss_123 inşallahhh inşallah pazartesi günü kan vericem nasipse ortalarda bağırırım ondan sonra hamileyim diye 😅😂
teacherozlem en_guzel_emanetlerim canım ilaç içme hamilesin gibi çünkü daha regl tarihine var ve çizgi çıkmış doğal yollarla halletmeye çalış
en_guzel_emanetlerim teacherozlem şimdilik öyle yapıyorum hayırlısı olsun bakalım gelecek mi bizim minik pazartesi belli olacak nasipse
cimcimemmmm en_guzel_emanetlerim ayy canim hayirli olsun. Rabbim kucağına almayi nasip etsin ay cok sevindim. Bir hamile duyunca kendim kadar seviniyorum 🥳🙊
en_guzel_emanetlerim Cyln2424 hamileyim beta hcg 115 🥳 darısı başına inşallah canım rabbim isteyen herkese nasip etsin sanada etsin inşallah
Cyln2424 en_guzel_emanetlerim yaa çok sevindim inanın gözünüz aydın olsun 😍 rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin ❤️🥰