Kızlar grip gibiyim hatta gibi değil 9 gündür bitmeyen azalmayan eksilmeyen gribim 3 aydır korunmasız ilişki yaşıyoruz ikinci bebek için
Bugün artık adete 4 yada 6 gün kaldı test yaptım testi en sona ekliycem bakarsınız tekrardan zaten bugün sormuştum görüyormusunuz sizde diye
Neyse ben bi türlü iyileşmeyince evde bulunan ilaçlardan almak istedim önce bi test yapalım dedik testi aldık yaptım ve silik çizgi çıktı baya belirgin olan silik çizgilerden ama sonra ilaç içmedim aile hekimimizin kişisel numarası vardı izinli olduğu için direk ordan ulaştım resim istedi gönderdim salı perşembe merkezde olucam gel kan ver bakalım aynı gün çalışır çıkartırız sonucunu dedi o zamana kadar tylol hot al onu kullan gebelikte riskli olmaz ben yazdırıp sana reçete atıyorum al dedi şuanda kasiklarimda adet olacakmışım gibi ağrı girip çıkıyor ilacı içmedim henüz acaba böyle ağrım varken ve hamileysem gerçekten de düşüğe sebep Olur mu diye endişeleniyorum bi yandan da nefes alamıyorum hastalıktan doktoru da izin gününde bu saatte rahatsız etmek istemedim kuruntu mu yapıyorum ilk haftalar böyle sancilanmalar oluyormuydu üstünen çok zaman geçti unuttum ilk haftalarımı sancı varmi yokmuydu
