Zehradmrci geçtiğimiz çarşamba idrar testim negatif çıkmıştı önümüzden hamile değilimdir diye düşünüyorum bir de korunarak ilişki oldu ama tabi bu işler belli olmuyor 🙈 bizde kürtaj sonrası alınan parçaya genetik bakıldı herhangi bir şey çıkmadı eşimle bana da kromozom testi yapıldı şükür onda da bişey çıkmadı 🙏🏻 ancak 2,5 yıl korunmadan ilişki yaşadık hamile kalamadım tüp bebekle de ilk denemede hamile kaldım ancak kalp atışı durduğu için kaybettim bakalım başka bir doktora randevu aldım ayrıca onun da görüşünü almak istiyorum