Merhaba arkadaşlar ilk gebeliğimi 6. Haftasında kalbi durduğu için sonlandırmak durumunda kaldık 22 eylülde kürtaj oldum. 30-40 gün içinde regl olacağımı belirtmişti doktor ancak henüz regl olmadım. Sabahları regl olacak gibi kaşık ağrısı vs oluyor ama kanama olmadı henüz aynı durumu yaşamamış olan ya da gecikip sonrasında regl olan varsa yardımcı olabilir mi ?