Haticevrl Suheyla2 benim şuan Bi sorunum var cnm sağ kasigm çok şişti ele gelen Bi kitle var çok canımı acıtıyor kadın doğum genel cerrahide git ne olduğunu anlamadım dedi randevu yok acile gidicem bugün mecbur
Zln2152 Suheyla2 canım bende bugün 6 haftalık oldum bana da boş kese olabilir dediler bebek henğz yok dendi 😔
Zln2152 SemaArin kuzum bende 6 haftalık oldum bugünde bana da boş gebelik olabilir dediler bebek görünmedi
SemaArin Zln2152 adetime gore 6+2 de dediler Canım vajinal bakti bide 6+4 de bebeğimde kalp atışlarını da baska doktor karindan gördü bekle
Pksdn Suheyla2 benim de 6. Haftada bebek yok dedi sonra dikkatli baknca bebege ait ibare var dedi ama yok dediğinde ömürden ömür gidiyor resmen. Bende doktorumu değiştm ne kadar mesleginde iyi olsa da doktorun iletişimi çok önemli. Onların ağzından çıkan iki laf için dört gözle bekliyoruz.
Zln2152 SemaArin kaç mm olduğunu söylemedi daha canım bugün ultrason fotoğrafı vermedi 5+3 günlük olan görseli atayım
SemaArin Zln2152 KESE MM 25 VE UZERİ OLUP BEBEK OLMASA BOŞ GEBELİK DENİR O YÜZDEN SORDUM SİMDİKİNİDE YOLK SAC VARMİ YOKMU DİYE BAKACAKTİM EGER İÇİN RAHAT ETMEZSE YARİN BAŞKA YERE GİT VAJİNAL BAKTIR KESE MM SOR YOLK SAC VARMİ YOKMU SOR
Zln2152 SemaArin ben ordu aybastı ilçesinde yaşıyorum burda sadece devlet hastanesi var bir tane kadın doğumcu tek var başka doktora görünmem için başla ilçeye geçmem gerekiyor. Be yapacağımı şaşırdım görsel attım kuzum gördün mü
SemaArin Zln2152 İLK RESİM ADETİME.GORE 5+2 HAFTALİK SADECE KESE GÖRDÜK İKİNCİ RESİM 6+2 ÖZELİN HEM KARIN HEM VAJİNAL BAKİP SAĞLIKSIZ GEBELİK BİZ BU HAFTALARDA BEBEGİDE KALP ATIŞLARINI DA GÖRMEK İSTERİZ DEDİ BİDE KAHVERENGİ LEKELENMEM VARDI ÜÇÜNCÜ RESİMDE 6+4 DEVLETE GİTTİM KARINDAN BEBEĞİMİDE KALP ATIŞLARINIDA GÖRDÜ ÇOK ŞÜKÜR AMA O 2 GUN BANA ZEHİR OLDU YERDE Mİ GOKTEMİ YAŞADIM BİLMİYORUM
Zln2152 SemaArin ay çok şükür ki görüşsün yavrunu kuzum. İnan bugünse benim için zehir gibi oldu. Benimde kahverengi lekelenmem var işte dünden beri. Doktor da bebeği görmeyene kadar birşey veremem dedi neyin nesi beyin fesi bilmiyorum