Sukufee aynen öyle kuzum. Sen 8. Haftada mı bebeği görebildin? Doktorlar biraz ürkütüyor kafa karıştıracak şeyler söylüyorlar anlayamıyorum. İlk gebeliğimi de 26 haftalık doğumla kaybettim. Bu gebeliğimde de o kadar korkuyorum ki inşallah yavrumu bana bağışlar rabbim. Bugün muayene oldum doktorum kese var dedi normal dedi ama bebek henüz yok dedi bekleyelim takip edelim dedi. Eşimle kan uyuşmazlığımız var bugün kan uyuşmazlığı iğnemi de vurdular, dün kahverengi leke geldi benden bugünde boş gebelik veya geç döllenme de olabilir diyince kafam karıştı 😔