ParildayanYildiz Suheyla2 evet canım 10 gün sonra gittiğimde kese vardı bebeği 7.haftada görmüştüm hiç sıkma canını dua et hayırlısıyla görürsün inşaAllah😍
Nslttr Bende 5. Haftadayım dr. beni biraz endişelendirdi kese görülmüyor diye sonra beta önce 999 sonra 1614 çıktı progesteron 35.3 çıktı önümüzdeki haftalarda umarım görürüz keseyi ve bebişi 🙏🏻
Rabiayz Suheyla2 evet Canım gelişmemiş değerler çok düşük dendi 4+4 de şuan herşey yolunda 14 haftalık olduk sıkma canını allahım hayırlısını versin bol bol dua et 🥰
Zln2152 SemaArin kuzum bende 6 haftalık oldum bugünde bana da boş gebelik olabilir dediler bebek görünmedi
Suheyla2 Haticevrl bizde bugün 5+5 olduk sanki artık içim daha rahat anne ben burdayım diyen birisi var sanki içimde🤗
Haticevrl Suheyla2 hissediyorsun sende dimi ya benim bu ikinci hamileliğim mesela öyle aman aman belirttim yok şuan ama gece oldumu böyle minik minik kalp atışı sesi kulağımda böyle çınlıyor sanki burdayım dio 😊😊
Suheyla2 Haticevrl sağ kasığımda seyrime var benimde canım bizim inşallah 3üncü yavrumuz olacak kist için doktor tavsiyesü ile 1buçuk yılın sonrasında gebe kaldım kistim de büyük olduğu için korku endişe sevinç hepsi karıştı
cansualisa Suheyla2 ben 8 haftamda gördüm bebeğimi şimdi 28+1 olduk teyzesi güzel haberler alırsın inş
Suheyla2 cansualisa oyy maşallah siz büuümüşünüz artık Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin
Haticevrl Suheyla2 benim şuan Bi sorunum var cnm sağ kasigm çok şişti ele gelen Bi kitle var çok canımı acıtıyor kadın doğum genel cerrahide git ne olduğunu anlamadım dedi randevu yok acile gidicem bugün mecbur