Annesininportakali53 tugbacns kız 5 bim gezdim de bulamadım bölgedeki tüm bimleri arattım ana kucağı için kalmamış gittim kaynanam aradım başka şehirde dogumuma gelirken getirirsin diye o bulmuştu almış bir tane anakucagini sen ne ara iki tane buldun🤣🤣🤣 Nasıl görünüyor ana kucağı sağlam duruyormu
tugbacns Annesininportakali53 hahah ay sorma bizim buradakinde hala vardı iki tane ben çıkarken, bitmiş ama tekrar istemişler bide bir abla vardı ikizlerimiz olcak diyince yardımcı oldu sağolsun o istemiş tekrar göndersinler diye 😄🌺 güzel duruyor bence ya kullanılır yani zaten en fazla 6 aya kadar idare etsin yeter ben beğendim gayet sende bulunsun inşallah 💕
Sevvl tugbacns bizim bimde çok var halada var ama kararsız kaldım ben 2 tane pusetteki aldım çünkü evde adım atacak yer tok kız
Annesininportakali53 tugbacns kaynanama aldırdım bende canım onların ordakinde varmış valla her bime bir tane gelmiş o yüzden bizim burda yoktu allahtan bende buldum
tugbacns Sevvl ay cidden bende aldım ama nereye koyacaksam 😄 nasipse doğduklarında akşam oturma odasında falan koyarım öyle oyalanırız diye düşünerek aldım bende
Bortubocek EYLEMM_ benim 2 gebeligimdede oldu doktora gitmeniz lazim..progestan verirler ve dusuk onleyici igne yaparlar..aksatmayin onemli bisey olabilir
Sevvl tugbacns oda doğru bakalım bi sonraya attım bu ana kucağı işini😂 siz araba aldınız mı ikizler için
tugbacns Sevvl yok daha almadık yaa açıkçası ne alacağımıza da hiç karar veremedik şimdilik duruyor bakalım siz aldınız mı
elifcicek_07 Yaa varya hilesiz hurdasız hiç bir işimiz yok ya. Sabahın köründe gittim küvet almak istiyordum kız dedi ki abla kasiyerler mahallelileri tanıyor iki üç gün önceden parasını verip ürünleri ayırtan oldu gelmeden bitti dedi. Allah kahretsin yaa
Aysegller elifcicek_07 küvet internette de aynı fiyat bn 250 aldım kargo geldikten sonra 220 ye düştü takip edin genelde 220 TL ye iniyo hep
KorkuluAnne elifcicek_07 şikayet edin şubeyi işten bile çıkartıyorlar yaptıkları haksızlık ve bim kurumsal direkt şikayet edin
mercimekmi biberon kurutucu için gittim 1 tane kalmıştı onu aldım sadece neyse buna da şükür millet yağmalamış resmen
Zeyseee Ceylnn çok aşırı kaliteli diyemem ama iyi ayakları gayet sağlam kaymaz ama önündeki masa biraz ses çıkarıyor
Ozgectndg krdelen41 bende alıcam ama kızımda 2 ay anca kullandım sonra banyoda direk yıkadım küveti attım bende şimdi 11 haftalık hamileym biraz daha büyüsünde alıcam