Annesininportakali53 Ozgectndg ana kucağı nasıl kuzum memnun olmayanlar var bende bugün onun için koşturur ama bulamadım sonra kaynanam aldı 2 haftaya getircek ama merak ettim valla kademeli yandan diye biliyorum çok mu kullanissiz
poyrazvearya Ozgectndg ya kurmuşsunuz ana kucağını Allah aşkına kılıfı geçirdiğimiz kısım sizinde demirler büyük mü bir kısmı dışarda kalıyor iade edeceğim yoksa
Annesininportakali53 Zeyseee yaaa çok tatlı bizim burda bimde doluydu mama sandalyesi herkes sağlam değil deyince almadim fiyatı da bir tık yüksek geldi
Ozgectndg Annesininportakali53 daha öncede kullandım elim ayagım oldu şimdi baktım hafif ve kullanıslı kademleri oturur hafif yatar tam yatar pozisyonlarda
Usnac1995 Annesininportakali53 bundan ucuz nerde var acaba. Benim baktıklarım hep daha pahalıydı bir de minder de var içinde. Hemde gayet kaliteli fiyatına göre. Ayakları demir
Semilk05 Ozgectndg ana kucağını yazmamışım pardon. Bana hediye olarak onun elektriklisi geldi kendiliğinden titreşimli salllanabilir o yüzden almadım böle bişey ama sizce almalıyım
Ozgectndg poyrazvearya bu markada hepsinde o sorun varmıs adam dedi iki elinizle bastırın kıstırarak takın dediler öyle yaptm sende yap canım
Annesininportakali53 Ozgectndg ay iyi bari memnun olmayan kesim var yere çok yakın sallanmiyor diyorlar ben hiç akmayacaktim gorumcem hediye olarak almış gönderecek bende merak ettim Bi 4-5 ay beni idare etsin işlerimi rahat yapayım yeter diye bakiyorum
Ozgectndg Annesininportakali53 ben önce bunu kullandım uyku problemi yaşıyorduk bunda uyuyordu sadece sınra elektrikliğe geçtim dünya varmış dedim allahtan kızımdan kaldı hepsi simdi hepsi cok pahalı güç mü yeter
Ozgectndg Semilk05 bendede var elektrikli o cok faydalı fakat buda cok iş görüyor ben bunla her yere gidiyordum ayagımla sallıyordum demirlerinden kundak yapıyordum birde mışıl mışıl uyuyordu
Annesininportakali53 Ozgectndg elektrikli tercih etmedim etrafımda kullananlar var genelde bebek kendi kendini sallıyor diye acmiyorlarmis bile o yüzden gorumcem alınca hediye olarak başka alma gereği duymadım ama bazıları memnun değil yere yakın diye rahat sallanmiyor diyorlar bazıları çok memnun bilemedim
Annesininportakali53 tugbacns kız 5 bim gezdim de bulamadım bölgedeki tüm bimleri arattım ana kucağı için kalmamış gittim kaynanam aradım başka şehirde dogumuma gelirken getirirsin diye o bulmuştu almış bir tane anakucagini sen ne ara iki tane buldun🤣🤣🤣 Nasıl görünüyor ana kucağı sağlam duruyormu
EYLEMM_ Konu değişik olcak ama endişeliyim burası daha aktif dün 16 haftalık hamileyim dün akşam camasirdimda kahverengi leke gördüm sabah değiştirdim camasirimi bu sefer sarı leke vardı mide bulantım ve agrimda var
Bortubocek EYLEMM_ benim 2 gebeligimdede oldu doktora gitmeniz lazim..progestan verirler ve dusuk onleyici igne yaparlar..aksatmayin onemli bisey olabilir