Gny18
Valla bana öyle bir anlattılar ki gidip muane olmaya korkuyorum😂en az 10 kişilik odalar varmış herkes çığlık çığlığa sancı çekiyormuş ebeler gelip kontrol bile etmiyormuş doktor desen zaten doğum gece başlarsa mesai saati değil diyip gelmiyormuş doğumdan sonra ağrı kesiciyi yalvar yakar zor yaptırıyormuşsun.Bunları duyunca dedim hastane değil sanırım orası 😅