Bende muayene özele gidiyorum, geçen gün ilk defa devlete gittim doktorlar hakkında bilgim yoktu öyle birine randevu alıp gittim. Adam çok ilgisiz ve hiç konuşmadı en en fazla 3 kelime etti. Bende çıkarken baya bir şaşırdım dedim BİR DAHA DEVLETE GİTMEM (Adana Şehir Hast.)
Sonra aradan bir kaç gün geçti orada çalışan bir arkadaş olduğunu fark ettim ve sordum
Bana dedi ki “en kötü doktora gitmişsin”
Ve iki isim söyledi, “onların randevusu sürekli dolu çünkü özel gibi ilgileniyor anlatıyor randevu almak istersen hemen ayarlarım dedi” bir kere ön yargı oluşmuştu..
Eşimde doktor değişmeyelim doktorumuzdan memnunuz pahalı da olsa şimdiden biriktiriyoruz dedi
Allah herkesi iyi insanlarla karşılaştırsın inşallah 🙏🏻