Bende ,8 ay boyunca Manisa da özele gittim fakat doğum ücreti yüzünden malesef devlette yapmaya karar verdim ama benim duyduklarım hep güzel yönde olduğu için çok şükür tüm ön yargılarım bitti İnşallah sagsaglim kızımı kucağıma alıcam🥰 araştırın içiniz ferah olsun ♥️