Shylaa ben korona olmuştum 5.ayımda ve bu zamana kadar hiç olmamıştım o yüzden ağır atlattım ilaçta içemedim hep vitaminler suda eriyen ,meyveler ,kemik suyundan çorbalar ,ballı zencefilli karışımlar fazla olmamak şartıyla bitki çayı ıhlamur vs öyle atlattım gribede baya faydası olur