Bende bi kaç gündür aynı durumdayım boğaz ağrısıyla başladık gribe döndük böyle olduğumda geniz akıntım oluyodu yine öyleyim faranjit gibii. Normalde böyle olduğumda antibiyotik ilaç,grip ilacı vs öyle atlatırdım şimdi hamileyiiim içemiyorum da bakalım nolcakk 🥹 Limon bal karıştırıp içiyorum,ıhlamur.. böyle geçirmeye çalışıyorum deniz suyu burun fısfısı ve boğaz fısfısı kullanıyorum. Ama atlatamadım..öksürürken yada afedersiniz boğazım sanki doluyo geceleri geniz akıntısından dolayı böyle gidip tükürüyorum.. elimde olmadan tükürürken de baya zorluyorummm öyle olunca kasılıyo karnım falan ister istemez .. Bebeğe zararı olmaz dimi kasılmamım ? 🥺 ALLAHIM bütün hastalara şifa versin inşallah.. 🤲🏻🥹hepinize çook geçmiş olsun.. inşallah bi an önce toparlarız 🌸