Lamiye1997 Tulayyyy Tulayyyy bende 38 ci haftadayim gelen hafta sesezeryan olacam ne yapmaliyim keçməsi için?😥
Halimeucm aren6161 evet gidicem galiba artık çünkü artık öksürükten iç organlarım sallanıyor cok kötü😒
Cilemcigdemguden Shylaa ay ben antibiyotikle zor atlattım tabi ki doktor kontrolü altında. Bitkisel hiçbir şey kullanmayın diyor doktorlar. Düşük riskini arttırıyor. Limon sık iç, geçmezse doktora başvurmayı unutma balımmm geçmiş olsun
Kullanici55 Shylaa canım yeni atlattim sayılır şükür bal limon sıcak su gün içinde belki 5 kez içtim bunu . Portakal suyu ara ara içtim bol bol yattım. Sonra su kaynattim kucuk leğene koydum içine bi kac papatya attım havluyla başımı örtüp üzerinde yüzümü beklettim nefes alıp verdim orda 10 dk falan günde 2 yada 3 kez bunu yaptım nefesimi rahatlattı biraz bu . İltihap varsa da boğazında sarımsak çiğ halini hap gibi yut günde 3 4 kez falan kolay toparlarsin insaallah
Fatmasevimyaras Hamilelikte grip çok zor oluyor ya. Allah’ım ne yaşamıştım zorlanmistim Allah herkesin yardımcısı olsun
Fatmasevimyaras Ben hamileyken hiç bı şey içmedim sadece balı su yapıp içtim ve hemen iyilesmistim çünkü hamilelikte ada çayı falan yasak yani
QUEEN0888 Shylaa İnan kaynanam grip oldu bana oğluma geçti iyileşdiz ….ve kaynanam yine grip oldu😫😫😫😫😫😫😫😫😫Yine banada geçiyor.Oğlumda yeniden hali karışıyor.Allahım noluuuur bitsin buuu hastalık .Kaldıramıyorum.🥺🥺
Ecrinimderin Parol harici hic birsey vermiyor doktorum balli ,limonlu,ilik su oksurmekten karnimin ici aciyor artik bir hafta oldu atlatamiyorum balli ,limonlu,suyuma bi umut karabiber ve zerdecal ekledim birde boyle denicem🤷🏻♀️allah yardimcimiz olsun
Yaprak_erdu Aynen benim bugün 4 günüm hem gribim hem hapşırıyorum hem boğazlarım ağrıyor başım kemiklerime kadar ağrıyor ve hamileyim hiçbir şeyi de vermiyorlar🤒🤧
AyFa1608 Fadimegll321 arkadaş kullanıyorsa onu bilmiyordum yazdığın iyi olumş canım sorsun. Ama ben kullanmıyorum kan sulandırıcı 🙂
seyma9188 Shylaa Nane limon,ıhlamur,öksürük varsa zencefilli bal yiyebilirsin.Tabiki en önemlisi bol su içmek,C vitamini içeren meyve sebzeler yemek ve dinlenmek.Çok geçmiş olsun kuzum ☺️
Aysenur426868 Maskeleri bıraktık aslında maskeler koruyormus bizi yinede tozdan havanın pis kirinden ağzımızdan alıyoruz mikrobu ne yazikki bende öyleyim şuan ilaçta kullanamıyorum :S mecburen geçmiş olsun sizede
Arven-Umut Shylaa dikkat et doktoruna git testlerini yaptır. Ben de faranjit oldum doktora gittim antibiyotik başladı 3 paket antibiyotik bitirdim 😓 1 hafta sonra koku / tat gitti covid testine gittim negatif çıktı. Meger antibiyotik covid belirtilerini bastırmış. Koku tat 3 ay oldu hala gelmedi. Şuan en büyük korkum bebeklerin kokusunu alamamak 😔😔
ikizlerin_annesii Shylaa tavuk suyuna çorba yapıp için hem besleyici hem içine bol karabiber belki mevsim sebzeleri de ekleyebilirsiniz eğer seviyorsanız havuç vs iyi gelecektir
Rabia_1658 glnr_21 burun tıkanıklığı İçin deniz suyu ve okyanus suyu kullabilirsiniz hiç bir zararı yok