Neriabahram Susamcik01 ben ilk testimde varla yok arası gördüm eğer testin ilk beş dakikası içinde belli belirsiz bile oluştuysa bence var demek haftası erkendir ondan silik çıkıyordur
Betbet98 Susamcik01 bende gördüm çizgiyi 🥺💖🥰 inşallah kan sonucunda beklediğin gibi gelir ikiz mi aşılama😍
Susamcik01 Betbet98 tüp bebek olduğu için adeti beklemiyorsun canım ben çok erken test yaptım silik çıktı diye gittim kan verdim