babymom_8 Susamcik01 Bende çizgiyi gördüm canım inşallah pozitif tir. Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🌼🌼🌸
Susamcik01 babymom_8 inşallah canım benim testim üstünde 5-20 dk bekleyin yazıyor duruma göre bekliyorum koyulaşır diye belki
Susamcik01 heyecanlianne0 çok erken yaptım 5. Günde transferin sanırım oldu bu sefer nolur dua edin bana da yalvarırım 🤍🙏🏼🥹
Susamcik01 sudehalasi resimde çok silik ama annem yanımda direk silik evet ama gözüken bir çizgi var dedi
Papatya1997 Susamcik01 evet gızgı var erken gebelık testı yaparsan varsa daha çok bellı olur ınsallah vardır Allah gönlüne göre versın
Susamcik01 Papatya1997 inşallah gene de gidio kan vericem her ihtimale karşı düşük bile olsa çıkar bence sizce kızlar
Papatya1997 Susamcik01 tanımı dusuk bıle olsa çıkar zaten eğer çıkarsa senın suan 5 le 20 arası falandır beta
Nurrrr90 Susamcik01 bende gördüm canım inş sağlıkla tutunsun bebişin emeklerinizin karşılığını alırsınız inşş🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Hazal706 Susamcik01 Çı Susamcik01 Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah canım çok sevindim