Susamcik01 Biliyorum çok erken ama gün ışığında görüyorum ben o 2. Çizgiyi burada da belli bence transferin 5. Günü 2 game verildi 3. Denemem lütfen bakar mısınız nolur 🥹🙏🏼 https://imgyukle.com/i/nArY78 https://imgyukle.com/i/nArT2n https://imgyukle.com/i/nArINh
didimom Susamcik01 benimki de böyle bir şeydi 3 defa yaptıktan sonra hemen kan vermeye gitmiştim şimdi 23+4 üz ☺️
tubbis Hayalet gibi bi çizgi var ama çok net değil zor anlaşılıyor hayırlısı olsun hakkınız da inşaallah beklediğiniz güzel haberi alırsınız🙏
Mhande Susamcik01 burda daha net gördüm var bence ama daha çok yenidir şimdiden Hayırlı olsun Rabbım gönlüne göre versin kuzum 🐣🤲🏻❤️😍😍🧿
Nurrrr90 Susamcik01 bende gördüm canım inş sağlıkla tutunsun bebişin emeklerinizin karşılığını alırsınız inşş🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Evraa Susamcik01 Susamcik01 adet tarihimden 1 gün önce yapmıştm aynen böyleydi. Adet günümde hasta olmadm ve ertesi gün tekrar yaptm koyulaşmştı. Bence gebelik var 🥰