kahvesever__ Boncukveannsi eğer 10 dk içinde oynamasa tekrar salla karnını eğer gene oynamıyorsa acile git ve panik yapma sakın
Bbilim118 Boncukveannsi ancak dinlenir kendine gelir çok yoruldun demekki dinlen güzelce biraz bekle yine oynamazsa acile git bence
Buseumayy Boncukveannsi geçenlerde benimde başıma gelmişti süt iç evde hafif tempolu yürü sonra soluna yat kan akışı hızlansın öyle bi tekrar bak ayrıca hastaneye gitmene gerek yok sağlık ocaklarında ebelerin kalp dinleme cihazları var küçük oraya gidip rica edebilirsin yakınsa
myangelson Boncukveannsi rabbimin izniyle birsey yoktur canım doktora gidersen haber ver merak ettim bende 🙏🏻
mervebeklevic Boncukveannsi canım normal evham yapma bir gün oynar bir gün oynamaz bebeklerin 18-19 saat uyuduğunu unutma anne karnında 🙏🏻
Ayguns Boncukveannsi Belki uyuyordur bu haftalarda bebekler anne karnında uyku rutini oluşturuyor doktorum öyle söylemişti tabi huzursuzsanız yine gidin bi doktora
Baby905 Gamzeerdgn benimde 22 haftalık hareketlerni birgün hissediyorum birgün çok nadir hareket ettiğini farkediyorum. Kaçıncı haftada düzene girer ki? Normal mi bu haftada?
Gamzeerdgn Baby905 ben 29 haftalıgım benim oğlum normalde çok hareketlı olmasına rağmen bazen gün ıcınde hıc hıssetmıyorum sizin haftalarınızda 1 gün hıc hıssetmedım daha iki üç gün evvel yıne hıssetmedım hareketlerı çok değişken oluyor bebeklerde bır gün var bır gun yok bır gun çok bır gun az sizin haftanızda çok çok normal
Heyecanli_gebe1 Boncukveannsi önce bi sakin ol derın nefes al.bi ara ben 2gün filan hissetmedim. Normal yanı dönem dönem oluyo .
Seyma0323 Bende 33+1 bendede bazen oluyor, hatta o haftalarda bir kaç gün oynamadığı oldu. Sen once bi banyo yap, sonra karnını doyur yani öğlen yemeği ye ondan sonra tekrar dene
Seymayeyrek myangelson benimde öyle olmuştu sabahtan geceye kadar hiç hareket etmedi hastaneye gittim meğersem hareket ediyormuş ben hissetmiyormuşum 30 haftadan sonra eğer böyle bişey yaşarsan korkmalısın şuan korkucağın bişey yok rahat ol sitres yapma bebeğe yansır
Baby905 Boncukveannsi eminim ki gayet sağlıklıdır bebiş. Sadece biz ara ara evhamlı oluyoruz ki çok normal ve bazende bebişlerimiz uykucu oluyor fazlasıyla. Ama sen yinede git doktora acile ve haber ver bize
Elibo Boncukveannsi canım haftn kucuk benımde o haftalarda 3 gün oynamadı dıe gittim doktor bana 28. 30 dan sonra duzenli hareket olması gerekir suan süreklide uyuyabilir dedi ama tabıkı senın gidip görup içinin rahatlaması gerek oyuzden acile gidebilirsin yada normal polikinliğe kimse bişi diyemez merak etme onlar böle durumlar için var
Yldrmkubraa Benimde 2 3 gün hiç hissetmediğim oldu 26.haftada ancak dinleniyordur diye düşündüm taki artık temekeleye başlayana kadar o da bence uyuyor öyle düşünmek lazim yeri dar gelmeye başlayınca zaten tepinmeye başlıyor karın damarları derin gerilemeye başlıyor
meltemc Uyuyor olabilir yinede için rahat etmiyorsa bir sağlık kuruluşuna git ve panik yapma Allah’ın izniyle birşey yoktur
Bnmv-1 Boncukveannsi bende yaşadım bu durumu sadece vajinaya yakın pıt pıt kalp ritmi gibi şeyler hissettim kendi hareketini hiç hissetmedim sanki içim boşmuş gibi neyse dayanamadım gittim doktora dedim 3 gündür hissetmiyorum tatlıda yedim hareket etmedi , baktı doktor çok şükür iyiydi bu aralar uyku modundalarmış ondan öyle oluyormuş sende git bir görün bakalım ne diyecek