Kızlar dün gece 10 gibiydi en son sanki karnımın alt kısmında kalp atışı gibi şeyler his ettim, ondan sonra bir daha bebeğimin oynadığını his etmedim normal de her zaman uykudan onun minik tekmeleri ile uyanirdim bugün hiç bana mısın demedi 3 çikolata yedim, karnıma bastırdım tekme atsın diye ama boş çok korkuyorum kızlar hastaneye gidicem eşim yok çalışıyor diye gidemedim sizce ne yapmalıyım 😢 kendim tek gitmek istemiyorum çok korkuyorum birşey diyecekler diye😭 gitmeliyim sizce ne yapayım biraz daha mı bekleyeyim