berosunannesii ben kızımı genel anestezi ile doğurdum 8 yıl önce, o zaman korkmuştum epudralden. Benim ayılırken hiç ağrım olmadı 🤷🏻♀️İlk kalkışımda da sorun yaşamadım baş dönmesi vs. Rahat yürüdüm , öğlen ameliyat oldum taaa akşam dikiş yerim birden çok ağrıdı , ağrı kesici vurdular geçti. Birdaha da öyle bir ağrım olmadı. Şimdi 14 haftalık hamileyim ikinciye 🙏 geçen tesadüf doktorda sıramı beklerken hsmile bayan oturdu yanıma , meğer o hastanenin anestezi uzmanıymış ☺️Sohbet ederken sordum , genel anestezi olma bebeğe geçiyor dedi 😬😬😬 hemşire arkadaşım genel anestezide çıkan bebekleri görsen baygın gibi hemen ağlamıyorlar dedi 😬😬😬 benim niyetim hep genel olmaktı ilki çok rahattı çünkü. Şimdi afedersin yusuf yusuf😆çok korkuyorum daha çok vakit var ama şimdiden kara kara düşünüyorum 🤔 spinal epudralden çok korkuyorum😓