_belinda evlenmeden önce bile doğum fobisi olan bi insandim inanılmaz korkuyordum doğumdan bu yüzden hiç hamileleligimin tadını cikaramadim diyebilirim nasıl doğum yapacam korkusuyla ama ben doğum yaptıysam herkes yapar o derece diyorum 😃 tabi ağlaya ağlaya girdim ameliyathaneye orda hemşireler ve anestezi doktorları hazırlığımı yaptı ben i konusturdular sürekli mmaksimum 5 Dk sürüyor herşey sonrasını hatırlamıyorum uyandığımda zaten odamdaydim hiç korkma canım cidden bak yaşayınca boşuna korkmusum diceksin 🥰 Yine olsa yine genel anestezi ile sezeryan i seçerdim