Genel anestezi oldum kendi tercihimdi çünkü ameliyathane ortamından çok korkuyordum iyikii de genel olmuşum nasıl oldu nasıl bitti hiç anlamadım sadece uyanırken şiddetli adet ağrısı gibi bi ağrı oluyor karnınızda odaya gelince ağrı kesici antibiyotik yapıyorlar hemen 1 saate ağrınız çok hafiflemiş oluyor bu benim deneyimimdi hayırlı doğumlarınız olsun inşallah