Rabg123 aynen doğrudur şu an ilk gebeliğim olduğu için hiçbir bilgim olmadığı için sormak durumunda kaldım size de hepimizin gönlünden kopan tabii ki de normal doğum ama dediğiniz gibi hani durumumuz sağlığımız açısından da elverişli değilse bazı şeyleri zorunlu olarak yapmak zorundayız Yeter ki bebeklerimiz sağlıklı olsun canları sağ olsun her zaman her anne için dua ederim rabbim sezeryanı bile girmiş olsa �nşallah o sütü öyle oluk oluk Akar bereketini verir inşallah 🥰