Nazarfirat hahaha senin de mi anksiyeten var aynıyız bende korkarak alıyorum.Başta doktordan şurup istemiştim bir kaç kullanmıştım ve içimi çok yakıyordu sonra gidip hap vermesini istedim bunu vermiş bende zorlanıyorum hani bu yapışıyor gibi oluyor ya o yüzden 😅 2.değiştirişim olduğu için bir daha değiştirmek istemedim ama biterse normal hap şeklinde kaymayan yapışmayanlardan isteyeceğim.Bebek için bir sakıncası yok bence yoksa vermezdi merak etme