Prenses34_annesi elif233233 inşallah bakalım ben normal doğumu çok istiyorum inşallah gönlümce olur 🥰
Sedamete Nazarfirat bende var canım aynısı 14.haftamda kanamam olduğu zaman kullanmıştım bi 10 gün kadar dün doktorum başla demire dedi bugün başlayacağım tekrardan
krdelen41 Prenses34_annesi bizde 22+4 olduk doğumum 26 şubat gözüküyor evlilik yıldönümümde tabi normal olursa☺️🙏🏻
Rabg123 didimom 23+5 benim oğlum da 8 şubat ile 17 şubat arası bekle demişti doktorum ultrasyonda gelişimi önde gidiyor bakalım ne zaman gelecek minikler 😊
Nazarfirat Prenses34_annesi evet demir ilacı hiç kullanmadım ilk gebeliğim 11+4 oldum doktor dün verdi bugün kulandim sorayım dedim belki aranızda vardır kulannan
didimom Rabg123 hiç doğumu konuşmadık henüz daha erkendir diye sormadım da açıkçası 🙈 sadece normal doğuma uygun bulmadı beni minyon olduğum için ama tekrar konuşuruz dedi
Gamzeatasoy Prenses34_annesi 24+1bizimde net tarih söylenmedi ama ultrason resminde 8 subatla 12subat arası yaziyor🥲♥️♥️
Prenses34_annesi Gamzeatasoy bana da 1-11 arası demişti normalde doktorum ama detaylı ultrason da 14 şubat dedi doktorumuz🥰
Rabg123 didimom benimde bebek 2 hafta önden gittiği için böyle devam ederse 4 üzeri olur kilosu sezeryan olur diyor nasip bende normal olsun istiyorum sezeryandan daha çok korkuyorum
Prenses34_annesi didimom ben de minyonum ne alaka dedi bunu sana canım aman aman ahım şahım değilim 😂
Rabg123 didimom aslında korkmak da değil de sağlık açısından ve süt gelmesi açısından normal doğum kesinlikle hem de diğer doğumlar sezarywn olmak zorunda
didimom Prenses34_annesi kemik yapısıyla ilgili bir durum galiba. Benim boyum 152 zayıfım da🐒 Kemikler arasında sıkışabilir zor ve uzun bir doğum olur dedi. Eğer normal istiyorsan şimdiden pilates yapıp kemiklerini aç dedi. 🤷🏻♀️