Sedamete Prenses34_annesi 24+6 Şubat başı hayırlısıyla oğlum olacak herkese sağlıklı gebelikler diliyorum kızlar 🤗🥰
Arzukyz Prenses34_annesi benim oglusum da 24+1 haftalik oldu. Tahimini doğum tarihi 14 şubat görünüyor bakalım ne zaman kucagimiza alacagiz:)
pinarsabrii Prenses34_annesi 23+0 olduk bizde oğluşumla💙 doktor bize de detaylıda 21-27 Şubat arası gözüküyor doğum dedi bakalım hayırlısı🙏
Prenses34_annesi pinarsabrii aynen doktorlarımız bize görmüş olduğu tarihleri söylüyor ama tabii ki de bebelerimizin keyfi ne zaman gelmek isterlerse o zaman geliyorlar 😂
Cnsy00 Prenses34_annesi ben bu hıçkırığı ayırt edemiyorum tekmeleri ve hareketleri hissediyorum ama hıçkırık yok :)
Prenses34_annesi Cnsy00 hıçkırık biraz nasıl biliyor musun Rahime daha yakın minik minik dokunuşlar yani böyle içten hissediyorsun ara sıra dışa da vuruyor ama içten hissediyorsun o tekme gibi şeyi 🥰
Ozlemkutlu Biz 26+3 olduk 🥰❤️ doktorun dediğine göre 26 ocakta doğumum rabbim hayırlısıyla sağlıkla vaktinde kucağımıza almayi nasıl etsin inşallah 🤲🥰
ParildayanYildiz Prenses34_annesi 22+3 olduk kızımla şubat sonu büyük ihtimalle kavuşmamız🥰 gebelikte reflü oluştu malesef çok zorlanıyorum sürekli midem yanıyor hiçbişey fayda etmiyor
Prenses34_annesi ParildayanYildiz benimde bir ara çok feci oldu mide yanma bugün de oldu ama o yaşadığım kadar olmadı reflü için bilmiyorum ama burada bir post açtığımda bana ılık süt ılık yoğurt salatalık soda havuç meyve denememi söylemişlerdi ben meyve denedim bana meyve iyi geldi tabii reflü farklı olabilir 🥰
Rabg123 didimom 23+5 benim oğlum da 8 şubat ile 17 şubat arası bekle demişti doktorum ultrasyonda gelişimi önde gidiyor bakalım ne zaman gelecek minikler 😊
Ozlemkutlu poyrazvearya ben cuma günü 2.asiyi olacam ilk asimi 21 haftalıkken oldum simdi 26. haftadayim sabah yapıyorlar aşıyı aç karna ogleden sonra yapmıyorlar bide kan da veriyorsun
ParildayanYildiz Prenses34_annesi malesef hiçbisey işe yaramıyor canım bende çok şey denedim yoksa mecbur çekicem kızım için
elif233233 Prenses34_annesi 21+4 günlüğüm 2. Gebelik bende şubatın ortası gibi doğurur diye düşünüyorum 40 haftaya göre değil sezaryen olacağım kızım 38+4 te doğdu bakalım 37 de gün verecek doktor
Prenses34_annesi elif233233 inşallah bakalım ben normal doğumu çok istiyorum inşallah gönlümce olur 🥰