Prenses34_annesi Eslem24 hadi bakalım hayırlısı olsun inşallah vaktinde sağlıklı sıhhatli gelsin bebeklerimiz 14 Şubat’ta isabet tam yani çok da güzel bir tarih bence isterim yani tutmasını😂
Eslem24 Prenses34_annesi inşallah canm amiin aynn bende isterim 14 Şubat tık güneşim doğsun 😂ama niyeyse daha erken gelecek hissi var içimde Şubat ilk haftası gibi ☺️Hayrlısı inşallah
Prenses34_annesi Minibebe ya hani böyle bazen görüyorum benim haftamdan küçük olanlar var ya diyorum ne ara büyüdü içimdeki minik kelebeğim böyle insan hayret ediyor Rabbim o kadar güzel emanetler vermiş ki bize inşallah sağlıklı doğumlar nasip etsin 🥰
Eldgrn poyrazvearya oldum csnim 21. Haftamda oldum 25. Haftada olucam diğeri şeker de bakilcak o zaman
Prenses34_annesi poyrazvearya yapıyorlar canım ben muayeneme gitmiştim öğleden sonraydı eve geldiğimde sağlık ocağından aramışlardı
Eldgrn poyrazvearya sen ara canım gözlerinden kaçmıştır belki öğleden sonra yapılıyor mu bilmiyorum yalan olmasın şimdi ama mutlaka ara yani
Senoss48 Prenses34_annesi aramızda sadece bir gün var 24+5 olduk bizde kızımla sağlıcakla gelsinler inşallah 😍