Annesininportakali53 mrvknr banada çok hızlı geçti gibi geliyor heleki bu zamanlarımı çok ozleyecem biliyorum o yüzden arada bir zaman dursun istiyorum bir yandan da kavuşma heyecanı ah ne güzel duygular sağlıkla kavuşalım inşallah 🧡
Annesininportakali53 Neslismom sjsjsj🤣 gelince daha çok heyecanlaniyorsun emin ol çünkü merak ediyorsun butona basınca ne oluyor diye bide basamiyorsun bide onun için heyecanlancaz😄
Ballkusum_33 Annesininportakali53 basabilirsiniz canım ben 30 haftalık oldum bu gün ama 20. Haftalarda hafta hafta atlamıştim butona da basmıştım happy kidse yönlendiriyor birde yanlış alarm mı ne öyle birşey geliyor basıyorsun geri devam 😁😁
Busudiyin Annesininportakali53 bizde bugün itibari ile 34+1 olduk , bebiş doğdu butonu geldi çok heyecanlııııı
1prensannesi__ Annesininportakali53 Sağlıcakla kavuşalım inşallah yavrularımıza 🤲❤️ Bizde 37+3 haftalık olduk son 19 günümüz kaldı zaman su gibi akıp geçiyor 🥺🥺
uraz_ve_annesi- Annesininportakali53 inşallah hayırlısıyla sağlıkla alırsın kucağına canım asıl film doğduktan sonra başlayacak,😊
mrvknr @Annesininportakali53 inanır mısın son bir haftadır o kadar kötüyüm ki yürürken bildiğin topallıyorum belime bıçak saplanıyor gibi bende hiç özlemeyecekmişim gibi geliyor
Annesininportakali53 mrvknr oyy kıyamam sana magnezyum takviyesinin dozunu arttır yada markasını degistirt kuzum suanlik ben çok iyiyim cok şükür acaba ev temizliğini yapsammi diyorum bazende 36 da yapayım diyorum
Ebrarabla_06 Annesininportakali53 bende 34.1 bana da geldi çok heyecanlı bir durum Rabbim herkese nasip etsin inşallah canım benim 🥰
Durulay3 Annesininportakali53 senle aynıyız benım2 nci gebelıgım ve doğum tarihi 20 kasım 🥰sağlıkla gelsınler
snmhsnn uraz_ve_annesi- hamileliğin neyi özleniyor ki ☺️hormonlar tepetaklak özlersem herhalde onun içimde tekme atışlarını ikimizin bir bedende olup onu hissetmek başka da bir şeyini özlemem gibi geliyor hamileliğin.. doğumdan sonra bebişi eline almak nasıl bir duygu merak ediyorum sayılı zaman kaldı ama sayılı zaman geçmez ya elbet geçiyor ama 😍
uraz_ve_annesi- snmhsnn aynen o özleniyor zaten doğumdan sonra karnımın boş ve sönük olmasına bir süre alışamadım elim sürekli karnıma gidiyordu alışkanlıktan 😊 çoook güzel bir duygu inşallah isteyen herkes yaşar bu duyguyu anlatılmaz yaşanır çünkü, 🥰