Teyzeleyyy 00:00 itibariyle 34+2 haftalık olduk.
Ve bebiş doğdu butonu geldi 👶
Ah heyecanımı anlatmaya kelimeler yetmez
Sabırla beklediğimiz en güzel şükür sebebimiz kavuşmaya son 40 gün..🍊🧡👨👩👧👦
Kimlere bebiş doğdu butonu geldi yorumlarda buluşalım ve buraya ufak bir anı bırakalım 🥲