Esssna Gmzbysl şuan net gördüm testitlrini erkek dedi ama ben hala ne kız ne erkek inanamayrm Böyle olunca
Esssna Gmzbysl ahah sormayın eşimde yanımdaydı nasıl erkek kız diyoruz doktor hayır çıkıntı var burda benide şüpheye düşürdünüz diyo
Gmzbysl Esssna ya ultrason cihazida son model kadının nasıl bukadar büyük bir haftada yanilabiliyolar anlamıyorum. Kaç senedir yapıyorlar bu işi sonucta
TurkMaria Gmzbysl Benim 16 haftalıkken bakıldı. Bacakları kapalı kız gibi duruyor dedi doktor. İnşaallah da değişmez. Kesinleşmesini sabırsızlıkla bekliyorum ☺️
Aysenur426868 TurkMaria bacakları kapalı olunca kız mı olurmuş bende şuan 16 haftalığım 3 haftaya giderim inşallah 🤣anca o zaman ogrenirim inşallah tabi doktora bağlı bebişe bağlı🤣
Rumiss TurkMaria benimde oğlumun bacakları kapalıydı kız gibi duruyor demişti16.haftada 20. haftada erkek olduğunu öğrendik detaylıda da kesinleşti pipisi 🤣
TurkMaria Aysenur426868 O kadar da karnımı doyurdum, sonra çikolata yedim hareketlensin diye. Ama yok gene de göstermedi😁 Yarın başka bi hastaneye gidicem, nasipse orda gösterir belki ☺️
Aysenur426868 Esssna alla alla ne garip ya bende çok şaskinim 2 doktora gitmissiniz bide keşke demeselerdi baride sizin kafanızı kristirmislar :S
Tusami Tripkolikkkiz haydiiiii 😆ya bana da 12+4 te kesin erkek dedi, erkekten kıza dönmüyor diye biliyordum, şimdi okuyunca çok şaşırdım☺️ Doktor o kadar emin söyledi ki, artık bir daha. 15. haftada bakılacak , değişir mi 🤷🏻♀️
Aysenur426868 TurkMaria inşallah bakalım yaz buraya olurmu bende merak ediyorum ❤️ hayırlısı olsun bakınca cvp yanıt olarak yaz banada 🤣
Tusami Aysenur426868 ya göbek kordonu çok kalın bişey, yani minicik çocuğun şeyi o kadar olmaz yani 😆😆😆😆
Aysenur426868 Tusami hahahaha 🤣🤣🤣kız şuan ince degilmi Kordonda bak iyi bir konuya değindik aslında acaba kordon hep aynımı yoksa oda gelişiyormu bebekle beraber aklımda deli sorular 🤣🤣🤣🤣 hayırlısı inşallah bacım
TurkMaria Aysenur426868 Aslında canım cinsiyet için gitmiyorum doktora. İkili taramada risk biraz yüksek çıktı, bir de kalpte parıltı varmış. Ankara’da baktırmak için gidiyorum. Ultrasona sokarlarsa haberdar ederim inşaallah ☺️
TurkMaria Aysenur426868 Canım tıp fakültesinde kız tahmininde bulundular. Özele gittik orda da kız dediler 😊 Rabbim hepimizi sağlıcakla bebeklerimize kavuştursun 🤲🏻
Aysenur426868 TurkMaria inşallah bişey yoktur ikili taramaya girmedim ben girsemiydim onuda bilemedim imzalattılar bana girmediğimei dair :S inşallah Allah’a emanetler Allah’ım neyi nasip ederse sağlıklı olsunlar inşallah bacım Amin ❤️
Gnshusna Ben 16+5im benim doktorum söylemiyor..tahminde bulunması çok kolay ama değişme ihtimaline karşılık senin hislerini değiştiremem deyip bekletiyor hala😅iki hafta sonra bir kontrol daha var ozaman öğrenicez biz inş🤲😊
Aysenur426868 Gnshusna o haftalarda değişiyormuymuş bebislerde çok şakaci doktorlarla dalga geçiyorlar demek🤣🤣🤣🤣🤣
TurkMaria Aysenur426868 Zaten tarama testi kesinliği yok. Allah hepimizi sağlıcakla bebeklerimize kavuştursun 🤲🏻 Dün gece rüyamda bebeğimi bile gördüm ☺️ Sapsarı saçlı sorunsuz bi çocuktu. Şaşkındım birden bebeğimi kucağımda buldum🥰