TurkMaria Aysenur426868 Zaten tarama testi kesinliği yok. Allah hepimizi sağlıcakla bebeklerimize kavuştursun 🤲🏻 Dün gece rüyamda bebeğimi bile gördüm ☺️ Sapsarı saçlı sorunsuz bi çocuktu. Şaşkındım birden bebeğimi kucağımda buldum🥰
3babyannesy Gmzbysl 16dan önce yorum yapmasa bu doktorlar iyi olur, sonra byle kafa karışıklığı oluyor, 16dan sonra emin ol
_rabia_151215 Gmzbysl bana da 11 hafta da kız dedi 12 de tekrar gittim erkek dedi 25 haftalığız hala erkek. Kızdan erkeğe değişiyor da erkek dedikten sonra çöm değişme olmuyor
Rumiss TurkMaria benimde oğlumun bacakları kapalıydı kız gibi duruyor demişti16.haftada 20. haftada erkek olduğunu öğrendik detaylıda da kesinleşti pipisi 🤣
Senacnl Rumiss biz bacak falan görmedik , beneğin iç organlarına baktı 16. Haftam olduğu için bir sorun yok dedi erkek dedi neye göre dedi anlayamadım ama
Ultramommy Bende 12+5 de gittim bir türlü emin olamadı bir çıkıntı görüyorum yukarıya yakın dedi sonra farklı pozisyondan aşağıya da yakın gibi dedi kıza soru işareti diyorum dedi hiç anlayamadım ne demek istedi allakbullak oldum
Bebeto1 Arkadaşlar bu çıkıntı ne ya ben anlamıyorum ben utrasyonda herhangi bi çıkıntı göremiyorum neye göre kiz erkek diyorlar https://mutluresim.com/image/rZ9XF Siz görüyorsunuz
Senacnl Tripkolikkkiz nasıl olur ya 20. Haftaya kadar erkek mi dedi neye göre dedi ama organı mı gördü de dedi
Tripkolikkkiz Senacnl evet 20 haftama kadar erkek denildi. Hem özele hem devlete gittim ikiside erkek demişti. Sonra detaylida kız olduğunu öğrendim. Diğer doktorlar kordonu pipi zannetmis
Senacnl Valla bana 12 de erkek gibi dedi 16 +4 de gittim geçen gün yani erkek dedi şimdide burda gördüklerim detaylıda daha net oluyor diyorlar , herkes erkek biliyor şuan hayırlısı herkes için