Gmzbysl Kızlar doktorum 12 de kıza benziyor dedi 13 de çıkıntisi yukarıda görünüyor erkek olma ihtimali çok yüksek ama 15nci haftaya kadar net olmaz dedi sizce artık kıza dönme ihtimali varmidir sanki bana net solemis gibi hissettim erkek derken ?
Tripkolikkkiz Gmzbysl zaten çok erken haftanız. Yanılma payı çok. Detaylı da net Bi şekilde belli olur.
Tripkolikkkiz Gmzbysl banada 12 haftalikken çok emin Bi şekilde erkek dedi tamam 20 haftama kadar. Detayliya Bi girdim kız olduğu kesinleşti
TurkMaria Gmzbysl Benim 16 haftalıkken bakıldı. Bacakları kapalı kız gibi duruyor dedi doktor. İnşaallah da değişmez. Kesinleşmesini sabırsızlıkla bekliyorum ☺️
3babyannesy Gmzbysl 16dan önce yorum yapmasa bu doktorlar iyi olur, sonra byle kafa karışıklığı oluyor, 16dan sonra emin ol
Bebeto1 Banada 13+3 benziyor dedi ama net değil dedi 16. Haftayı bekliyoruz ama kiz diyim erkek olan çok oluyormuş genelde @Gmzbysl
Ozgeelaa En net 16 da belli olur. Bana 11 de kız 12 de kız 14 de kız dendi 19 da detaylıda kız olduğu kesinleşti
ilaydaaltann_ Ozgeelaa Bana tam 16 haftalikken kız dedi. Yanilmis olabilir mi acaba. Haftaya tekrar gidicem bakalim
Gmzbysl Tripkolikkkiz çok isterim doktorum yanilsin:) bir oğlum var sağlıkla inş kiz olur ikincisi diye düşünüyordum . Bi afallamadim değil yani bugün:))
Tusami Tripkolikkkiz haydiiiii 😆ya bana da 12+4 te kesin erkek dedi, erkekten kıza dönmüyor diye biliyordum, şimdi okuyunca çok şaşırdım☺️ Doktor o kadar emin söyledi ki, artık bir daha. 15. haftada bakılacak , değişir mi 🤷🏻♀️
Senacnl Tripkolikkkiz nasıl olur ya 20. Haftaya kadar erkek mi dedi neye göre dedi ama organı mı gördü de dedi
Aysenur426868 KizLar ben 13 ve 14 haftalıkken ayrı iki doktora gittim ikiside söylemedi devletti ikiside ha özelde söylüyorlar diyolar tabi gösterirse bebiş ama biliyorum biz anneler merak ediyoruz bende şuan 16.haftaligim ama böyle kafa karıştırmamak icin söylemeyen doktorları saygıyla selamlıyorum şuan en iyisini yapiyolar bence🤣🤣🤣
Aysenur426868 Bende bekliyorum daha ogrenmedim ama garanti haftasını beklemek lazım 20.haftasini. örnek
Esssna 13 haftalıkken kız dediler sonrasında bidaha gittim kızdı detaylı ultrasona girdim 23 haftada doktor erkek diyince nasıl yani kız biliyoduk biz dedik doktor şüphede kaldı testitlerini görmediği için daha yeni 28 haftalıkken net erkek olduğunu öğrendik
Aysenur426868 Esssna bak işte aynen doktorlar tuhaf gerçekten madem gormuyorsun 13 .haftada sana niye kız diyor demi demeseydi keşke .
Esssna Aysenur426868 iki tane doktora gittim ikiside kız dedi ve balon patlatmayı bile yaptık testitleri görmeyince kız diyolar direk ama sonrasında gözükebiliyo
Esssna Gmzbysl ahah sormayın eşimde yanımdaydı nasıl erkek kız diyoruz doktor hayır çıkıntı var burda benide şüpheye düşürdünüz diyo
Aysenur426868 Esssna alla alla ne garip ya bende çok şaskinim 2 doktora gitmissiniz bide keşke demeselerdi baride sizin kafanızı kristirmislar :S