Hmyhs peki şey benim ilk hamileliğim sadece sabahları bulantı ve aşırı derecede göğüs ağrım var 10 haftalık gebeyim yani ben endisleyim de iki belirtim olması normal mi abla azaldığı için mi böyle ben 17 yaşındayım da erken gebelik galiba benjm ki biraz olması gerekenden küçük de